Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linkblog

KingSwinger blogja

A blogom a saját, illetve a párommal közösen megélt erotikus kalandok gyűjteménye. Ajánlom olvasását mindenkinek, szexőrült nőknek, pároknak, férfiaknak. Mottó: az ember alapvetően nem monogám (nem csak én nem, mások sem) :)

Friss topikok

  • kingswinger: @msnsanmey: igyekszem tartalmasan élni az életet, de semmi jót nem kihagyni... főleg régen a szép ... (2010.03.22. 13:26) Swinger I
  • kingswinger: Ne szerénykedj... Mintha nem tudnád, hogy mennyire "élem az álmaim"... Teljesen... (2008.07.28. 22:49) Esti public akció...
  • kingswinger: 23-24, de kis tinis, babaarcú... nagy volt a kockázat, hogy valaki szórakozik, de megérte a szilve... (2008.07.26. 11:03) Szilveszterem...
  • Yela: A teázásból már sokmindenre lehet következtetni... :-) (2008.07.23. 09:52) Első bejegyzés - Régi kaland

Esti public akció...

kingswinger 2008.07.28. 22:38

Nemrég történt... Van 1 kedves ismerős, aki nemhogy szereti, de imádja a faszt, voltam vele kettesben, hármasban, mindenhogy... Egy magányos estémen egy hirtelen ötlettől vezérelve rámsneztem, és egy kedves publikus helyes akcióra invitáltam egy mindkettőnk lakhelyétől ugyanolyan közel lévő helyre. Libidó az egekben, mindketten ott voltunk 20 percen belül, és nem sokat szaroztunk, a "szerencsére" néptelen parkban azonnal rábukott a farkamra, és isteni orális örömökben részesített, miközben én a nedvtől tocsogó punciját ujjaztam.

Van 1-2 nő, aki istenien tudja a mélytorkot, ő viszont a deepthroat témában a legjobb.. Úgy vitt el, hogy az ajkával szinte alig, mint inkább csak a torkával dolgozott... Kb. 2 patronnak megfelelő anyagot lőttem a szájába, valami isteni volt!!!

Címkék: szex szopás park deepthroat mélytorok szájbaélvezés gyorsrandi

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr82590099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eroszita 2008.07.28. 22:47:04

Nem "szerencsére" néptelen.... sajnos néptelen parkban :)
Imádom ezt a fickót...néha legalább igazat is mond :)

kingswinger · http://kingswinger.blog.hu 2008.07.28. 22:49:16

Ne szerénykedj... Mintha nem tudnád, hogy mennyire "élem az álmaim"... Teljesen...
süti beállítások módosítása