Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linkblog

KingSwinger blogja

A blogom a saját, illetve a párommal közösen megélt erotikus kalandok gyűjteménye. Ajánlom olvasását mindenkinek, szexőrült nőknek, pároknak, férfiaknak. Mottó: az ember alapvetően nem monogám (nem csak én nem, mások sem) :)

Friss topikok

  • kingswinger: @msnsanmey: igyekszem tartalmasan élni az életet, de semmi jót nem kihagyni... főleg régen a szép ... (2010.03.22. 13:26) Swinger I
  • kingswinger: Ne szerénykedj... Mintha nem tudnád, hogy mennyire "élem az álmaim"... Teljesen... (2008.07.28. 22:49) Esti public akció...
  • kingswinger: 23-24, de kis tinis, babaarcú... nagy volt a kockázat, hogy valaki szórakozik, de megérte a szilve... (2008.07.26. 11:03) Szilveszterem...
  • Yela: A teázásból már sokmindenre lehet következtetni... :-) (2008.07.23. 09:52) Első bejegyzés - Régi kaland

SZPI #2 Glory

kingswinger 2010.03.22. 07:23

Az utóbbi éveim egyik meghatározó helye, szórakozóhelye, egy ideig irodámként is funkcionáló klub, kávézó, videóomozi kabinokkal, szexklub... Nem is az igényessége, illetve a high-end arcokból (nem) álló közönsége miatt szerettem/szeretem - hanem mert talán ez a hely csinált belőlem egy ilyen szexuálisan szabados, másoknak már "perverz" embert, ami vagyok, valamint ennek a helynek köszönhetem életem mostani (és reméljük mindenkori) párját.

Hogy is kezdődött: kb. ugyanakkor, amikor az akkori páromat, meg a melómat egyszerre vesztettem el, mint egyedülálló, elkezdtem új kalandokat, más életformát keresni, aztán 1x, talán valami szexújságban, rábukkantam a helyre, mint swinger jellegű szórakozóhelyre, ami mindig tele van szexéhes emberekkel (ez csúsztatva egyébként így is van - csak akkoriban a helyet főként melegek látogatták - ez mostanság már inkább hetero irányba változott odalenn) - szóval khm... egyszer ebédidőben lenéztem, a hely tök üres volt, be is ültem filmet nézni egy szeparéba - majd pár percen belül megjelent 1 pár, egyben lévő 30as nőtaggal, aki se szó se beszéd odalépett hozzám, lerángatta rólam a nadrágot, és leszopott, közben a férj meg csak nézett minket.

Magamhoz nem tudtam térni, nem hittem el, hogy ilyen hely van, meg hogy ilyen emberek is vannak, egyre többet jártam le, egyre jobb kapcsolatokat építettem ki ott is, sok barátot, és persze sok sok hogyismondjam "bulis dolog" is történt... Ezeket is le fogom írni egyszer - persze csak ha kérítek :D

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex gloryhole lyuk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kingswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr291858369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása