Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linkblog

KingSwinger blogja

A blogom a saját, illetve a párommal közösen megélt erotikus kalandok gyűjteménye. Ajánlom olvasását mindenkinek, szexőrült nőknek, pároknak, férfiaknak. Mottó: az ember alapvetően nem monogám (nem csak én nem, mások sem) :)

Friss topikok

  • kingswinger: @msnsanmey: igyekszem tartalmasan élni az életet, de semmi jót nem kihagyni... főleg régen a szép ... (2010.03.22. 13:26) Swinger I
  • kingswinger: Ne szerénykedj... Mintha nem tudnád, hogy mennyire "élem az álmaim"... Teljesen... (2008.07.28. 22:49) Esti public akció...
  • kingswinger: 23-24, de kis tinis, babaarcú... nagy volt a kockázat, hogy valaki szórakozik, de megérte a szilve... (2008.07.26. 11:03) Szilveszterem...
  • Yela: A teázásból már sokmindenre lehet következtetni... :-) (2008.07.23. 09:52) Első bejegyzés - Régi kaland

Szilveszterem...

kingswinger 2008.07.26. 08:00

Az egyik legfurcsább sztorim, idén szilveszterkor történt. Akkoriban szingliként éltem, sokat box-oztam, és aznap már korán elkezdtem az alapozást a törzshelyemen tartandó szilveszteri bulira. Közben ilyen délután 4kor statit kaptam a box-on egy gyönyörű arcú lánytól, hogy mit keresek? Mert ő komolyat... Én visszaválaszoltam, hogy azt most akkor annyira nem, és msncímet cseréltünk, majd maradt ennyiben a dolog, mert mennem kellett.

A buli nem sikerült rosszul, bár kezdtem a vége kissé eszméletvesztősbe átmenni, haza is jöttem éjjel 2kor, majd az újévi jókívánságok küldése és fogadása miatt bekapcsoltam az msnt. 2 másodperc nem telt el, amikor is a délutáni lány írt, hogy kissé átgondolta a dolgokat, ünnepeljük együtt az újévet, azaz menjek át érte, és dugjunk egy óriásit. Telszám adott, taxiba pattantam, mondván egy budakeszi túrától nem vágódom földhöz akkor sem, ha átvág a csaj. 20 perc múlva ott voltam, és legnagyobb meglepetésemre ő is :) Taxiba vissza, vissza hozzám, pezsgő kibontás, és innen már szexuálisan is jól alakult az újév első napja. Egy formás, gyönyörűarcú, igazi érzéki vadmacska volt, kéz nélkül, sok nyállal, és mély torokkal szopta a farkam, igazi nedves, szűk punci, minden szép és jó volt, ahhoz képest, hogy egyikünk sem volt szomjas... Nagyon nem...

2 óra egymáson pihegés és alvásimitálás után aztán reggel megismételtük a hajnalit, ha lehet mondani, még jobb volt, még némi ciciszexszel fűszerezve (hm... volt szíve a lánynak, közé lehetett tenni... lol) majd saját kérésére hatalmasat élveztem az arcára és a szemüvegére :))) Majd reggel a fényben meglátva a fotósfelszerelésem, azt kérdezte, maradhat-e, mert akkor igazán lefotózhatná, ahogy szexelünk :) Erre végül mindkettőnk másnapossága miatt nem került sor, de a szándék megvolt.

Szép, spontán éjszaka volt, nem is kezdődhetett volna jobban az újév, és a lánnyal máig beszélünk, jóban maradtunk :)

Címkék: msn szex szilveszter pia szemüveg box élvezés lovebox ciciszex mellszex

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr35586218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yela 2008.07.26. 09:50:05

Micsoda szilveszter...azt, gondolom nem bántad meg egyáltalán, hogy hajnali kettőkor még taxiznod kellett. Egyébként milyen idős volt a csaj? :-)

kingswinger · http://kingswinger.blog.hu 2008.07.26. 11:03:10

23-24, de kis tinis, babaarcú... nagy volt a kockázat, hogy valaki szórakozik, de megérte a szilveszteri forgalomban taxit fogni... ;)
süti beállítások módosítása