Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linkblog

KingSwinger blogja

A blogom a saját, illetve a párommal közösen megélt erotikus kalandok gyűjteménye. Ajánlom olvasását mindenkinek, szexőrült nőknek, pároknak, férfiaknak. Mottó: az ember alapvetően nem monogám (nem csak én nem, mások sem) :)

Friss topikok

  • kingswinger: @msnsanmey: igyekszem tartalmasan élni az életet, de semmi jót nem kihagyni... főleg régen a szép ... (2010.03.22. 13:26) Swinger I
  • kingswinger: Ne szerénykedj... Mintha nem tudnád, hogy mennyire "élem az álmaim"... Teljesen... (2008.07.28. 22:49) Esti public akció...
  • kingswinger: 23-24, de kis tinis, babaarcú... nagy volt a kockázat, hogy valaki szórakozik, de megérte a szilve... (2008.07.26. 11:03) Szilveszterem...
  • Yela: A teázásból már sokmindenre lehet következtetni... :-) (2008.07.23. 09:52) Első bejegyzés - Régi kaland

Első bejegyzés - Régi kaland

kingswinger 2008.07.23. 07:46

Kb. 3 éve vagyok a box-on, ezalatt találkoztam onnan jónéhány lánnyal/asszonnyal... És furcsa dolgokat láttam... Eleinte alapvetően NEM a szexre mentem, próbáltam komoly kapcsolatot találni, de az akkor itt lévő nőneműek többsége az akkori divatfotós melómtól is hülyét kapott (volna): uuuh, te nőket látsz fehérneműűűbeeen? akkor én féltékeny lennék, ha a pasim ezt csinálná... - kb az 5. ilyen után azt mondtam, hogy jön ami jön, de meglátjuk...

Az első szignifikáns randi, mely beleillhet a szexblogba (és nem csak halvány emlékekben él), olyan 2005 novembere környékén történt. Itteni statizgatás, dumálás, chat, msn stb kb. 2 óra hosszan, majd mivel kiderült, hogy 10 percre lakunk egymástól, mi lenne ha találkoznánk. Majd az elhatározást mindkét részről tett követte, a randin egy gyönyörű arcú, husi, de nőies lányt ismertem meg, aki elvileg komoly kapcsolatot keres... Mondom hát akár... Hova menjünk? Étterem? Kvzó? Előáll a nagy ötlettel, hogy pattanjuk a kocsiba, és menjünk le a kb 30 km-re található telkükre TEÁZNI... Agyam elkezd dolgozni, november, hideg, teázni máshol is lehet, valószínűleg a hölgy átértékelte a dolgokat. Közben a kocsiban már nemcsak virtuális, de egyéb petting is történt. A nyaralóban teázás után egymásnak esés, a kedves hölgy különösen szerette finom ajkait használni, konkrétan több mint remek szexszel utána... Nem értettem a gyorsaságot, de akkor ott konkrétan én lettem elcsábítva, és élveztem az áldozat szerepét :)

Mindez nem egészen 2 órával a megismerkedésünk után történt, és részemről akkor semmilyen csábítási nyomás nem volt. Áldozat vagy szextárgy voltam, nem igazán érdekelt. Utána még 1-2szer találkoztunk szex nélkül, majd ő azt hiszem tényleg bepasizott, és eltűntünk egymásnak...

Címkék: szex csaj ismerkedés randi internetes box egyéjszakás lovebox határozatlan

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kingswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr7581077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yela 2008.07.23. 09:52:55

A teázásból már sokmindenre lehet következtetni... :-)
süti beállítások módosítása