Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Linkblog

KingSwinger blogja

A blogom a saját, illetve a párommal közösen megélt erotikus kalandok gyűjteménye. Ajánlom olvasását mindenkinek, szexőrült nőknek, pároknak, férfiaknak. Mottó: az ember alapvetően nem monogám (nem csak én nem, mások sem) :)

Friss topikok

  • kingswinger: @msnsanmey: igyekszem tartalmasan élni az életet, de semmi jót nem kihagyni... főleg régen a szép ... (2010.03.22. 13:26) Swinger I
  • kingswinger: Ne szerénykedj... Mintha nem tudnád, hogy mennyire "élem az álmaim"... Teljesen... (2008.07.28. 22:49) Esti public akció...
  • kingswinger: 23-24, de kis tinis, babaarcú... nagy volt a kockázat, hogy valaki szórakozik, de megérte a szilve... (2008.07.26. 11:03) Szilveszterem...
  • Yela: A teázásból már sokmindenre lehet következtetni... :-) (2008.07.23. 09:52) Első bejegyzés - Régi kaland

Amikor a házinyúl visszalő

kingswinger 2008.07.23. 09:46

Foglalkozásom szerint (fotós lennék, vagy mi), fiatal, csinos nők, lányok vesznek körül általában, de a későbbi jó viszony érdekében igyekszem a velük való kapcsolatot munka szinten hagyni (értsd: én sose próbálkozom be náluk semmivel, ellenben ha ők tesznek ajánlatot, azt fontolóra veszem).

Még tavaly nyáron történt, egy elég interim-időszakban (2 éves kapcsolat vége felé, gyakorlatilag együtt voltunk, de az exem már több időt töltött a szüleinél, mint a közös lakásban) - na ekkor esett be egy ismerős ajánlására egy 25 éves, gyönyörű, azt hiszem fitnessversenyző lány, hogy aktozni szeretne.

Feljött hozzám, beszélgettünk, csináltam róla pár egyszerű regisztrációs képet, aztán ami nagyon furcsa volt, hogy nagyon nem akart felöltözni, folytattuk a beszélgetést, én ruhában, ő meg meztelenül, a szégyenlősség legkisebb szikrája nélkül. Ez még ment kb negyed órája, majd hirtelen nekem szegezte a kérdést: TETSZENEK A MELLEIM? (hogy a fenébe ne tetszenének, két nagyon szépen megcsinált szilikoncici, semmi vágás, szép kerek, izmos alkatához és barnára sült bőréhez pont tökéletesek) - majd amikor ezirányú véleményem jeleztem felé, hirtelen odalépett hozzám, és olyan vadul csókolt meg, mint aki már hosszú hónapok óta erre volt kiéhezve. És akkor... A kezemet a puncijához húzta, és elkezdte ujjaztatni magát... Innentől ment minden, mint a karikacsapás, mert ugyan konkrét szex nem történt, de egy nagyon komoly szopi-nyali-69 keveredett a dologból (közben már én úsztam a puncilevében - úgy látszik, kifogom a spriccelve élvezős nőket), a végén pedig beterítettem a melleit egy nagyobb adag "tejszínnel"...

Nagyon spontán élmény volt, és nagyon jó, és egy jó munkakapcsolat alakult a dologból.

Címkék: szex modell szilikon spontán punci cici spricc squirt kiéhezett

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kingswinger.blog.hu/api/trackback/id/tr66581226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása